wtorek, 13 sierpnia 2013

Witajcie!

Jestem Nika aka Katsumi aka Epicki arbuz. Mam 14 lat i jestem autorką dwóch blogów oraz współautorką trzeciego. Wszystkie blogi znajdziecie po lewej stronie. Mój dokładniejszy opis znajduje się po lewej. A teraz przejdźmy do konkretów.
Dlaczego założyłam ocenialnię?
Ostatnio zaczęłam odwiedzać coraz więcej blogów i zauważyłam, że większą uwagę zwracam na układ, szablon, treść i dodatki. W mojej głowie zaczęły rodzić się recenzje. Tej fali krytyki należy dać upust, więc po to stworzyłam tego bloga.
Co będę oceniać?
Pierwsze wrażenie, treść i dodatki. Więcej na ten temat przeczytacie w zakładce Kryteria oceniania. Od razu pragnę zauważyć, iż pewne treści nie zostaną ocenione. Szczegóły w zakładce Treści.
To chyba tyle. Dziękuję za uwagę i mam nadzieję, że  niedługo pojawią się zgłoszenia.
Epicki arbuz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz